Marketing Extern
Fie că vorbim despre clienții actuali sau potențiali, parteneri de afaceri sau chiar competitori, cu toții sunt dornici să cunoască mai bine brandul tău, să îți cunoască business-ul. Aici intervine marketingul extern care își propune să spună povestea brandului tău, să promoveze produsele și serviciile companiei tale către publicul țintă. Obiectivul final al marketingului extern este de a atrage atenția publicului, de a conduce produsul sau serviciul către persoanele care au nevoie de acesta.
Marketingul extern își propune să ajute la atingerea obiectivelor de afaceri prin crearea unei imagini pozitive a produselor sau serviciilor oferite și prin atragerea și fidelizarea clienților.
Vă așteptăm să explorăm împreună cele mai bune strategii și tactici care pot susține obiectivele de business pe care vi le-ați propus.
Audit de marketing
Tu cum stai cu marketingul companiei tale? Pentru că vrei să știi dacă investițiile făcute până acum în marketing sunt în linie cu obiectivele de business și de marketing venim cu o soluție de analiză și diagnoză adaptată nevoilor tale. Analiza se face atât pe plan intern cât și pe...
Vezi detaliiBranding
Într-o lume asaltată de opțiuni îți dorești să fii un brand. Cum spunea Philip Kotler, ”dacă nu ești un brand, vei fi o marfă”. Fie că vorbim despre nume, slogan, simbol asociat, logo, toate aceste elemente transmit mesaje despre brand – cine este, cu ce se ocupă, ce este important...
Vezi detaliiStrategie de comunicare
O strategie de brand bine realizată exprimă cine este compania ta și cum se prezintă în fața publicului. Este responsabilitatea strategiei de comunicare să povestească despre brandul tău în cel mai accesibil limbaj pentru clientul tău, în momentul și în locul în care el este cel mai receptiv să audă...
Vezi detaliiImplementare marketing
”Atenția la detalii, flexibilitatea și orientarea către găsirea celor mai bune soluții sunt atuurile pe care le punem în slujba implementării cu succes a tuturor proiectelor tale de marketing. Evaluăm cu atenție impactul activităților propuse și le adaptăm în funcție de evoluția contextului și de feedbackul pe care îl avem...
Vezi detaliiPlanificare de marketing
Pentru că suntem atenți la resursele tale, vom face din valorificarea lor un obiectiv al parteneriatului nostru. În plus, pentru că știm că o doză optimă de control este necesară și benefică, vom planifica acțiunile noastre în avans astfel încât să avem o imagine de ansamblu asupra obiectivelor propuse, acțiunilor...
Vezi detalii