Cum lucrăm

  • Ne implicăm în businessul tău cu responsabilitate, cu pasiune și determinare, căutând cele mai bune strategii și soluții pentru fiecare provocare întâlnită, păstrând în minte permanent obiectivele de business agreate.
  • Ne bazăm pe creativitate, dar din paleta noastră de nuanțe cele mai des folosite sunt cunoștințele despre psihologia consumatorului, grija la detalii și cele mai fresh metode de promovare din lumea digitală. Acordăm o deosebită atenție celor 3 C
    – coerență, consistență și consecvență.
  • Ne place să vedem construcția unui brand ca pe procesul realizării unei opere de artă, a unei picturi, de exemplu. La început explorezi subiectul, faci schița care setează contextul, limitele, poziția și apoi mergi, în mod firesc către construcția elementelor, cele care vor fi punctele principale ale picturii, care o definesc și o fac unică. Ultima etapă este cea în care pregătești mixul de culoare potrivit, completezi cu nuanțele adecvate – aceasta este etapa în care pictura – brandul prinde viață.
  • Când strategia este bine pusă la punct și schița a fost realizată cu pricepere, rezultatul va fi plin de culoare și viață.
  • Punem culoare și pasiune în tot ceea ce facem, fie că este vorba de creare de identitate de brand, strategie digitală, comunicare internă sau externă.

Procesul de lucru

  • 1. Audit
  • 2. Diagnoză
  • 3.Setarea strategiilor
  • 4. Plan de acțiune
  • 5.Execuția planului
  • 6. Evaluarea rezultatelor

1. Audit

Audit intern / extern

În această etapă investigăm atât în mediul intern, cât și în cel extern unde se situează brandul tău, din punct de vedere al percepției, acum. Cum este el perceput de parteneri, de clienți, dar și de cei care lucrează în compania ta. Astfel vom seta baza de pornire în procesul nostru.

 

2. Diagnoză

Diagnoză

În baza informațiilor acumulate, a analizelor făcute, putem avea o radiografie a brandului tău și putem ști exact care sunt acțiunile necesare unei construcții sănătoase a acestuia.

 

3.Setarea strategiilor

Setarea strategiilor

Este o etapă esențială în procesul de cultivare a unui brand puternic. Fără o strategie clară comunicarea nu poate fi făcută într-un mod coerent și consistent. Este instrumentul care ne direcționează eforturile de comunicare, astfel încât acestea să fie făcute în direcția dorită și care ne asigură că suntem în linie cu strategia de business agreată.

 

4. Plan de acțiune

Plan de acțiune

Pentru că suntem atenți la resursele tale, vom face din valorificarea lor un obiectiv al parteneriatului nostru. În plus, pentru că știm că o doză optimă de control este necesară și benefică, vom planifica acțiunile noastre în avans astfel încât să avem o imagine de ansamblu asupra obiectivelor propuse, acțiunilor de întreprins, bugetului alocat și a etapizării aferente fiecărei inițiative.

 

5.Execuția planului

Execuția planului

Supraveghem îndeaproape implementarea planului de acțiune. Evaluăm periodic impactul și adaptăm planul, atunci când contextul o cere. Suntem alături de tine pe toată durata procesului pentru a ne asigura că obiectivele setate sunt atinse.

 

6. Evaluarea rezultatelor

Evaluarea rezultatelor

Eficiența programelor implementate este evaluată pentru a determina în ce măsură progresul dorit a fost atins. Rezultatele evaluării vor reprezenta baza în următoarele acțiuni, ceea ce ne va permite să creștem și să ne îmbunătățim continuu performanța.

 

Copyright ©2024 ColorBrands - Toate drepturile rezervate.

Realizat de Uny

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close