decembrie 14, 2021

Audit de marketing

Audit de marketing

Brandul tău se vede și se simte. Ce construiești în interior este ceea ce va emana în afară. Dacă nu ai coerență și consistență la toate nivelurile organizaționale, aceasta va fi percepută de către cei din mediul extern, impactând imaginea percepută în piață.

Oamenii tăi pot fi cei mai aprigi brand ambassadori, dar și cei mai agresivi vectori negativi de imagine. Printr-o manieră caldă, empatică și plină de energie căutăm să aflăm:

  • Cum percep angajații compania la care lucrează, și cât de mândri sunt că fac parte din echipă;
  • Care este nivelul de înțelegere și asumare a obiectivelor companiei
  • Cât de mult împărtășesc viziunea, misiunea, valorile companiei
  • Sunt ei cea mai potrivită alegere pentru jobul pe care îl dețin? Sunt în cel mai bun loc pe care l-ar ocupa în companie?
  • Ce tip de cultură organizațională există în cadrul companiei? Susține aceasta viziunea și valorile companiei?
  • Care sunt valorile companiei și cum se reflectă ele în comunicarea internă?

Cultură organizațională

Pornim, pentru audit, de la evaluarea mediului de lucru din compania ta. Cum colaborează angajații, și în ce manieră își duc la bun sfârșit sarcinile alocate? Folosim indicatori care arată dacă stilul de comunicare este mai degrabă formal sau dimpotrivă, informal, și care este varianta recomandată pentru organizație.

Verificăm dacă valorile companiei se reflectă în atitudinea și munca angajaților. Dacă este un mediu constructiv, în care munca de zi cu zi la birou adaugă, progresiv, valoare viziunii pe termen scurt, mediu și lung – corespunzătoare companiei. Analiza de proceduri, practici și obiceiuri, ca și interactiunile dintre angajați, vor fi, și ele, parte din analiza noastră. Pe baza concluziilor privind cultura organizațională din prezent, propunem îmbunătățiri, schimbări sau recomandăm consolidarea aspectelor pozitive.

Imagine percepută

Angajații companiei tale pot fi cei mai buni ambasadori ai brand-ului. Dacă sunt mulțumiți de business-ul pe care îl reprezintă, vor face cunoscut acest lucru și în mediul extern firmei.

Ca să fii sigur de avantajul imaginii optime percepute, te ajutăm cu o analiză detaliată asupra percepției pe care o au angajații asupra companiei unde lucrează. Suntem atenți la consistența și coerența valorilor, a imaginii de brand pe care vrei să o transmiți, a celei care se reflectă în mediul de lucru și a celei pe care o percep angajații. Dacă sunt nepotriviri între acești factori, te anunțăm la timp, astfel încât să îmbunătățești situația și să creezi un mediu de lucru plăcut (potrivit pentru sporirea productivității și atingerea obiectivelor). Lucrăm împreună, ai tot sprijinul necesar și consiliere din partea unor profesioniști care îți arată de ce e bine să ai o imagine favorabilă, și percepută corect.

Potrivire persoană – job

Lucru important pentru folosirea cât mai eficientă a resurselor companiei, gradul de potrivire persoană – job face parte din analiza Color Brands asupra situației interne curente.

Pentru o evaluare completă, urmărim:

  • competențele și aptitudinile profesionale care califică o persoană pentru jobul său;
  • tipul de personalitate al persoanei care ocupă un anumit rol în companie;
  • în funcție de personalitatea angajatului, rolul care i se potrivește cel mai bine în echipă.

Mai mult, ținem seamă de faptul că organigrama actuală nu este fixată în parametri de neschimbat. Pe măsură ce responsabilitățile unui angajat sporesc sau se diversifică, acesta dezvoltă competențe noi, cel mai adesea conform înclinațiilor sale. Un fapt ce trebuie valorificat, modificările de sarcini indicând eventual nevoia unei modificări de job. Aici intervenim noi: îți spunem care dintre persoanele angajate în companie prezintă o potrivire optimă pentru jobul curent, și unde sunt necesare modificări. În baza acestor concluzii, vei avea liniile directoare după care să te ghidezi în modelarea organizației conform dinamicii sale viitoare.

Satisfacția angajaților

Primul public țintă căruia i te adresezi sunt angajații companiei tale. Ai grijă de satifacția angajaților, fă-i să fie mândri că lucrează în acele posturi, și vei avea cei mai buni promotori ai brandului către exterior. În plus, dacă ei vor fi fericiți, vor avea grijă mai bine de clienții tăi.

Modul cum percep ei imaginea companiei e doar unul din factorii ce contribuie la satisfacția sau insatisfacția angajaților.

Alte variabile sunt:

  • Atmosfera de la locul de muncă, mediul de lucru în care se desfășoară activitatea;
  • Comunicarea din cadrul organizației;
  • Evaluări periodice corecte sau feedback constructiv privind munca depusă;
  • Aprecierea dovedită față de performanțele angajaților (stimulente financiare, cursuri gratuite, abonamente medicale sau de wellness, reduceri la diverși furnizori).

Punem toată grija și atenția necesare în evaluarea satisfacției angajaților, factor-cheie pentru o companie cu un mediu de lucru sănătos. Îți arătăm cum să aduci motivația angajaților la acel nivel în care productivitatea și profitul sunt inevitabile.

Copyright ©2024 ColorBrands - Toate drepturile rezervate.

Realizat de Uny

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close