Branding
Branding
Într-o lume asaltată de opțiuni îți dorești să fii un brand. Cum spunea Philip Kotler, ”dacă nu ești un brand, vei fi o marfă”.
Fie că vorbim despre nume, slogan, simbol asociat, logo, toate aceste elemente transmit mesaje despre brand – cine este, cu ce se ocupă, ce este important pentru el, care sunt valorile în care crede. Atunci când toate acestea sunt bine așezate creăm o legătură autentică cu clienții, consumatorii sau partenerii noștri. Este o legătură bazată pe valori, o legătură în care re-alegerea se face în baza credințelor comune.
Vom fi acolo pentru tine în tot acest proces și te vom ajuta să identifici, să creezi și să administrezi toate inițiativele care creează imaginea unui brand în mintea tuturor celor din jur, fie ei clienți, consumatori sau parteneri.
Poziționare brand
Dacă în cadrul auditului, am determinat imaginea actualmente percepută a brand-ului, și am obținut câteva indicii despre factorul diferențiator al companiei tale, poziționarea brand-ului se construiește pe baze solide. În primul rând, creăm o poziționare specifică de brand în cadrul pieței și al sectorului de activitate, delimitând marca de concurenți. În al doilea rând, și cel mai important, alcătuim din atuurile companiei o poziționare specifică în mintea consumatorului. Dacă prima este o condiție necesară pentru a supraviețui pe piață, cea de-a doua este un avantaj oferit de marketing-ul orientat spre performanță.
Identitate vizuală
Identitatea vizuală este primul element cu care brandul tău se prezintă lumii. Cât de relevant este acesta pentru ceea ce faci? Cât de memorabil? Cât de lizibil? Este ea în linie cu poziționarea pe care ți-o dorești pentru brandul tău?
Dacă marca nu dispune încă de identitate vizuală, sau e prea puțin conturată, sau e incorectă, te ajutăm să o faci/refaci. Îi vom da stil propriu și design în acord cu valorile ce așteaptă să-și spună povestea. Vom alege elemente vizuale, culori, grafică, logo, fonturi, simboluri, cât și un slogan care creează imaginea de brand potrivită poziționării.
Ca și poziționarea de brand, identitatea vizuală a mărcii este o etapă deosebit de importantă în impunerea companiei pe piață.
Manual de brand
Manualul de brand pe care îl concepem va servi drept ghid în orice proces de comunicare a companiei cu publicul său, ori partenerii de afaceri. Este un instrument esențial în comunicarea de marketing, și iată de ce: includem reguli și prescripții despre cum folosești fonturile, culorile, grafica, stilul mesajelor.
În consecință, contribuie la coerența mesajelor, la cristalizarea identității vizuale a mărcii și la dezvoltarea ei. Cu fiecare regulă respectată, membrii echipei tale apropie compania de poziționarea ideală a mărcii în mintea consumatorului/clientului.