Comunicare internă
Comunicare internă
Comunicarea internă este energia care dă viață companiei și angajaților ei. O comunicare defectuoasă se traduce, de cele mai multe ori, în dezechilibre pe toate planurile de dezvoltare a organizației. Este un element esențial, care acoperă întregul set de activități interne:
- branding intern,
- branding de angajator,
- evenimente interne,
- training-uri,
- cultură organizațională,
- satisfacție a angajaților.
Oferim expertiza noastră în stabilirea direcțiilor optime de comunicare internă: comunicarea formală trebuie combinată atent cu o comunicare informală, iar tensiunile reduse la zero. Așa că transparența privind deciziile manageriale și schimbările din companie vor împiedica apariția unor elemente care pot altera mediul organizației. Discuțiile amicale între angajați vor crea un ambient agreabil, unde se lucrează cu plăcere, interes și concentrare. Iar comunicarea internă va fi liantul între diferitele niveluri de structură ale organizației, acționând conform dinamicii interne și