Un logo…de povestit
Povesteam zilele trecute despre logo-uri și despre ce le face pe ele speciale, ce le ajută să funcționeze sau ce le face să se califice la categoriaaaaaa… (auziți tobele? :-)): „logo bun”.
Am avut de curând o experiență care mi-a umplut sufletul de bucurie și de satisfacția lucrului bine făcut. Am lucrat împreună cu o echipă de prieteni, Pumpkin Studio, un logo pentru alți prieteni, Livada frumoasă.
O să încep prin a vă povesti de Livada Frumoasă.
De ani de zile mergem la ei la diverse petreceri organizate cu varii ocazii. Copiii noștri sunt colegi de clasă, așa că de fiecare dată când apărea o ocazie, abia o așteptam ca să le mai facem o vizită Danei și lui Ovidiu.
”S-au copt cireșele? Hai la Livadă”.
”Avem mere? Mergem la Livadă”.
Fiecare zi de naștere a lor era așteptată cu mare plăcere. Nu știu dacă mi-a fost dat vreodată să întâlnesc gazde mai bune ca ei. Organizare impecabilă, povești minunate care merg bine la ceaun, prezentări ale fiecărui suflet din Livadă și o căldură faină pe fundal, o emoție care te însoțește la tot pasul.
De ceva vreme s-au decis să își deschidă porțile mai larg și să invite mai mulți oameni să experimenteze din această poveste frumoasă. Îi felicit încă o dată pentru energia, dedicația și căldura cu care o fac. Au atras oameni minunați, în continuare, că așa se întâmplă.
Ei bine, această poveste avea nevoie de o imagine pe măsură. După câteva discuții cu Dana și având norocul să îi cunosc foarte bine, am reușit să surprind într-un brief personalitatea brandului lor și vibe-ul pe care îl emană.
Am avut noroc ca și pe partea de grafică să am niște prieteni faini care au înțeles perfect ce trebuie să facă, care au vibrat pe aceleași note și au reușit să scoată o reprezentare grafică minunată, la fel de dichisită, simplă și autentică cum sunt și inițiatorii acestui proiect.
Nimic nu cred că reușește să recompenseze mai mult decât bucuria autentică, lacrimile în ochi la finalul unei prezentări. Astea ne dau energia să mergem mai departe, să depunem eforturi pentru fiecare brand și pentru fiecare client care ne iese în cale.
Și revenind la regulile unui bun logo, acesta le marchează, din punctul nostru de vedere pe toate:
- Este remarcabil – reușește să atragă atenția;
- Nu are vârstă – nu ne facem griji că va ”îmbătrâni” prea curând, sau că va fi considerat depășit;
- Este memorabil;
- Este adaptabil, versatil – se poate folosi atât în format mare, cât și pe formate mici;
- Surprinde perfect vibe-ul brandului, respiră energia și personalitatea brandului pe care îl reprezintă.
Pentru experiențe în Livada frumoasă, Dana & Ovidiu vă așteaptă cu drag.
Pentru un tur ghidat spre o identitate de brand în linie cu personalitatea brandului vostru, cu o strategie coerentă în spate, vă aștept cu drag @ColorBrands.